top of page

En İyisini Sunuyoruz

Nbtavm Sizleri Bekliyor

Bize Ulaşın

NbtAVM, online alışveriş dünyasında benzersiz bir deneyim sunmayı hedefleyen yenilikçi bir perakende platformudur. Müşterilerimize geniş bir ürün yelpazesi, güvenli alışveriş ortamı ve üstün müşteri hizmeti sunarak, her geçen gün daha da büyüyen bir aile oluşturmayı amaçlıyoruz.

İletişim
Büyük Traktör

Hizmetler

Hizmetlerimiz

🛍️ Geniş Ürün Yelpazesi: Elektronikten giyim ve aksesuarlara, ev gereçlerinden spor malzemelerine kadar geniş bir ürün yelpazemizle her türlü ihtiyaca cevap veriyoruz.

🚚 Hızlı ve Güvenli Teslimat: Siparişleriniz, en kısa sürede özenle paketlenip güvenli bir şekilde adresinize ulaştırılır. Hızlı ve güvenilir teslimatı sizlere sunuyoruz.

🤝 Müşteri Desteği: Profesyonel müşteri destek ekibimiz, her sorunuz için çevrimiçi olarak hızlı ve etkili bir destek sağlar.

🎉 Kampanyalar ve İndirimler: Düzenli olarak gerçekleştirdiğimiz kampanya ve indirimlerle müşterilerimize cazip fırsatlar sunuyoruz.

🔐 Güvenli Alışveriş: Müşteri bilgilerinin güvenliği bizim için önceliktir. Güvenli ödeme seçenekleri ve şifreleme teknolojileriyle güvenli bir alışveriş deneyimi yaşatıyoruz.

↩️ İade ve Değişim Kolaylığı: Esnek iade ve değişim politikamızla, memnuniyetsizlik durumunda müşterilerimize kolaylık sağlıyoruz.

Field biçerdöveri
Tarım Drone

Tarım Ürünleri

🌾 Tarımın Bereketi NBT AVM'de!

NBT AVM olarak, sofralarınıza sağlık ve tazelik katmak için en kaliteli tarım ürünlerini sizlere sunuyoruz. Gıda güvenliğinden ödün vermeden, doğadan sofranıza uzanan bir yolculuk yaşamanız için geniş bir tarım ürünleri koleksiyonu hazırladık.

🍅 Taze ve Organik Sebzeler: Günlük taze, organik ve doğal sebzelerimizle sofralarınızı renklendiriyoruz. Sağlığınız bizim için önemli!

🌾 Doğal ve Sağlıklı Tahıllar: Lezzetli ve sağlıklı tahıllarımızla enerjinizi doğadan alın. Tam buğday, çavdar, yulaf... sağlıklı beslenmenin kapılarını aralayın.

🍯 Ballar ve Şuruplar: Doğadan gelen tatlarla dolu ballarımız ve özel şuruplarımızla doğal bir şekerleme keyfi yaşayın.

🌰 Kuruyemiş Çeşitleri: Protein, lif ve vitamin dolu kuruyemiş seçeneklerimizle atıştırmalıklarınızı sağlıklı hale getirin.

🍇 Taze Meyve Alternatifleri: Doğal meyve çeşitlerimizle meyve keyfinizi artırın. Taze ve nefis meyveler, herkesin favorisi!

NBT AVM olarak, sağlık ve lezzetin bir araya geldiği bir alışveriş deneyimi sunuyoruz. Tarım ürünlerimizle doğadan sofranıza giden yolu keşfetmeye hazır mısınız? 🌱🛒

Giyim,Kozmetik

👗💄 Şıklığı ve Güzelliği Keşfet! NBT AVM Moda ve Kozmetik Dünyası!

NBT AVM olarak, sizi en trend giyim ve güzellik ürünleriyle buluşturuyoruz. Modayı takip edenler ve güzelliklerini ön planda tutanlar için ideal alışveriş noktası olmaya hazır mısınız?

👠 Moda Trendleri: Sezonun en yeni giyim koleksiyonlarıyla tarzınıza yön verin. Şıklığı, konforu ve uygun fiyatları bir arada bulun!

💋 Kozmetik Harikalar: Cilt bakımından makyaja, en kaliteli kozmetik ürünleriyle güzellik rutininizi oluşturun. Güzelliğinizi ön plana çıkarın!

👜 Aksesuar Şöleni: Stilinizi tamamlayacak aksesuarlarla görünümünüzü kişiselleştirin. Takılar, şapkalar, çantalar... tarzınıza uygun seçenekler burada!

💅 Nail Art Eğlencesi: Tırnak sanatında yaratıcılığınızı konuşturun. En güzel renkler, desenler ve aksesuarlarla tırnaklarınızı süsleyin.

NBT AVM ile modanın ve güzelliğin zirvesine ulaşın. Tarzınıza ve güzellik anlayışınıza uygun seçeneklerle dolu bir alışveriş deneyimi sizi bekliyor. Haydi, güzelliği keşfetmeye başlayın! 💄👗✨

Balkabağı hasadı
Kadın Tarım Girişimcileri

Bize Ulaşın

Gönderdiğiniz için teşekkür ederiz!

Bir çiftçi pirinç köftesi ile ilgileniyor

Çalışma Saatleri

Bizi Ziyaret Edin

Pazartesi - Cuma: 9:00 - 18:00
Cumartesi - Pazar: 10:00 - 18:00

©2024, Nbtavm tarafından Wix.com ile kurulmuştur.